티스토리 뷰


영화를 보고 책이 나오면 꼭 구매하고 싶다는 생각이 들었어서,,,책이 나온거 보자마자 바로 구입했어요! ㅎㅎ 원작 신데렐라에 충실해서 좋았고,,,이야기도 너무 아름답고 배경,인물 등등 다 마음에 들어서 더 재미있게 읽을 수 있었던 것 같아요~그리고 어려운단어들도 많이 없어서 더 좋은 것 같네요 ㅎㅎ
Ella s childhood is a happy one: she has loving parents, plenty of fields and meadows to explore, and lots of kind animal friends to play with. A sweet child, Ella warms the hearts of all who meet her. And her home is a wonderful place, the perfect little kingdom for a joyful family.

But when tragedy strikes, Ella s happy home turns into one filled with sadness and cruelty. Will Ella be able to hold onto her kindness and courage through it all?